#CHALLENGE#

Alla inlägg under april 2012

Av challenge - 22 april 2012 21:41

Var ett tag sedan jag skrev nått.

Ärligt talat så har jag inte haft något att skriva.

Allt som jag känner jag har redan beskrivit..

Och, jag har inte haft någon lust heller..

Det går väll upp och ned antar jag..


Lite uppdatering på fiskeriet i alla fall..


Har fått hem akvariumet, för ett bra tag sedan. Pillat och fixat i timmar och dagar! 

Så här såg det ut ifrån början när jag startade det..





Meeen, jag blev missnöjd..

Så tack vare en mycket snäll pojkvän fick jag hjälp att byta grus.

Är inte så lätt att göra själv faktiskt!

Substratet är kattsand och blästersand från Jula ;) Billigt och bra..

Det blev så här:


             

Av challenge - 3 april 2012 21:13

Har lyckats hitta ett till akvarium i Sundsvall som mest troligt följer med mig hem på måndag :]

Jag blir som ett barn. Blir SA biotop i det akvariet har jag tänkt, eller så blir det Malawi stuk.. Men är tveksam där, då blir det ju bara steninredning, när de har en förkärlek för att gå fram som bulldozrar med växter.. Hmm.. Kanske någon annan ciklid.. Nyckelhål.. Fjäril? Får se helt enkelt :)


Här kommer i alla fall lite bilder på mitt nuvarande akvarium.. 

Det enda som ger mig sinnesro emellanåt..

Den gula scalaren är my pride and joy.. Hon är så vacker. Synd bara att mobilkameran inte gör henne någon rättvisa.


 







Kons    








   

Presentation


Simpelt,
känslofyllt,
humoristiskt,
sorgligt,
allmänt jävla bra

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards