#CHALLENGE#

Alla inlägg under juni 2011

Av challenge - 12 juni 2011 14:46

Det här inlägget kommer handla väldigt lite om Tex men desstu mer om mig.. Jag är lite egencentrerad just för tillfället..


Jag har egentligen ingen ork alls.. Jag har egentligen varken tid eller lust att umgås med folk, men jag tvingar mig själv...

Igår var vi ut, jag och grannarna.. Det var trevligt! Men, nu så här dagen efter önskar man att man stannat hemma.. Ibland måste man tvinga sig ut för att kunna uppskatta hemmets lugna vrå tror jag.. Jag försöker att inte tänka så negativt om allting som har hänt, men det går fan inte bra.. Det känns som jag har förlorat allt, och lite till. Jag får ont i hjärtat när jag tänker på allting.. All skit, all kärlek, all lycka, all olycka, men framför allt all trygghet.. Varför förstör jag allt för? Varför kan jag inte vårda det jag har medan jag har det och inte komma och vara efterklok.. Men, nu är det lix försent.. 


"Jag kommer för nära det jag gjort,

låt mig glömma bort mig själv,

bara för en kväll"

Av challenge - 2 juni 2011 14:07

Ja, man kan verkligen inte beskylla mig för att jag har en tråkigt liv!

Det har hänt så mycket den senaste tiden.. Lite för mycket om jag ska vara helt ärlig..


Är singel igen och försöker ta mig igenom en grej som gjorde hela uppbrottet svårare än vad det var nödvändigt.. Men, det som inte dödar det härdar.

Synd bara att det skadade en annan också och inte bara mig. Men vi ska lösa våra konflikter har jag bestämt mig för! Och kunna förbli vänner, kanske inte vår tid är just nu. Men någon gång i framtiden så ska vi kunna prata som normala människor..

Den sorgliga händelsen blev lite för mycket för oss båda att hantera. Men nu är det värsta över och nu återstår det bara för mig att hantera detta och gå vidare.. Ha! Se vad lätt det ser ut att vara när man skriver.. Men, det kommer nog tyvärr ta en tid och smälta allt..


Tex och jag vi lägger spår lite nu och då.. Han är riktigt duktig.. Funderar på att köra anlagsprovet med honom.. Men som sagt på grund av all tumult som har varit så har träningen blivit lite satt åt sidan.. Men ska återuppta den så fort jag känner mig redo igen! 


Annars så börjar sommaren bli ganska behaglig.. Lite mer värme och sol så skulle det vara suveränt!


Presentation


Simpelt,
känslofyllt,
humoristiskt,
sorgligt,
allmänt jävla bra

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards